יבוא רהיטים מסין

בא לכם לשדרג את הבית? אינכם צריכים לעשות שיפוץ כולל כדי לשפר את הנראות החיצונית. על מנת שתוכלו להפוך את הבית לשונה ומיוחד, כל מה שיהיה עליכם לעשות זה להחליף בו את הריהוט. העלות של הרהיטים בארץ גורמת לכם להימנע מהאפשרות הזו? יבוא רהיטים מסין זוהי הבחירה הנכונה בשבילכם.
יבוא רהיטים מסין

רוצים להתייעץ איתנו? נשמח לחזור אליכם בהקדם!

הסיבות לבצע יבוא רהיטים מסין

תהיתם לעצמכם מדוע שתייבאו רהיטים לבית דווקא מסין? היתרונות של סין ידועים לכולם, כל מי שמייבא מסין מכיר את מרבית היתרונות הללו. הסיבה הראשונה להתחיל לייבא מסין היא שבסין תמצאו מבחר ענק של רהיטים מושלמים אליכם לבית. אינכם יכולים לבחור סתם רהיט, יהיה עליכם לבחור את הרהיט המתאים ביותר. מעבר לעובדה הזו, האיכות של הרהיטים בסין הינה גבוהה במיוחד – למרות הסטיגמות. כל מה שיהיה עליכם לעשות זה לדעת לבחור את הרהיט האיכותי ביותר מבין האפשרויות הקיימות. אם כל הסיבות הללו לא מספיקות לכם, יבוא רהיטים מסין יחסוך לכם מאות שקלים בכל רכישה – סכום לא נמוך בכלל.

יבוא תכולת בית מסין

בכל פעם שאתם מתארחים אצל קרובים שונים, אתם רואים את אותם הרהיטים? המון חנויות ריהוט בארץ מביאות ריהוט דומה, כזה שקשה מאוד להבדיל בינו לבין אפשרויות אחרות. האם אתם צריכים להביא בדיוק את אותם הרהיטים כמו כולם? התשובה היא שלילית, יש לכם את היכולת לרכוש רהיטים מיוחדים, כאלה שיהיו אותם רק לכם. יבוא רהיטים מסין זוהי הבחירה המושלמת לכל מי שנמאס לו לראות את אותם הרהיטים. בסין הקטלוג של הרהיטים שיוצג לפניכם יהיה קטלוג עשיר עם אופציות שלא ראיתם כמותן עד כה. כל מה שנותר לכם לעשות זה לחשוב איזה רהיט יהיה המושלם לבית שלכם. 

תהליך יבוא רהיטים מסין

  1. פגישת היכרות, הבנת צרכים ותיאום ציפיות.
  2. נסיעה לסין/מעבר על קטלוגים ובחירת רהיטים.
  3. טיפול מלא שלנו בהליך היבוא, הקליטה וההובלה לבית הלקוח.
  4. במידה ותבחרו בכך- הרכבת הרהיטים ביעד.

יבוא מסין לבית פרטי

במקום להיכנס למלאכת שיפוץ כוללת, תוכלו פשוט להחליף את מרבית הרהיטים הישנים ברהיטים חדשים או יבוא שלם של תכולת דירה מסין. הריהוט בבית הוא זה שקובע מה תהיה ההרגשה שלכם, על כל המשתמע מכך. יבוא רהיטים מסין לא רק יאפשר לכם להנות מהמון רהיטים תחת קורת גג אחת. אלא גם לעשות את פעולת הריהוט של הבית במחיר שפוי, כזה שלא יגרום לכם לבחור בכיס. ישנם כאלה שנמנעים מלרהט את הבית רק בגלל שהצעת המחיר אינה מתכתבת עם היכולות הכספיות שלהם. בזכות האפשרות לייבא רהיטים מסין, האופציה של הוצאה כספית לא מבוקרת יורדת מהפרק. עם יבוא ריהוט מסין.

יבוא אישי מסין בניית בית ללא מאמץ

החלטתם כי האפשרויות כאן בארץ אינן מתאימות לכם? האפשרות המושלמת תהיה לבצע יבוא תכולת דירה מסין. עם חברתנו תדעו כי יש מי שדואג לכם להשלים את כל התהליך בצורה המיטבית. כמו שאתם בוודאי מדמיינים לייבא כמות גדולה של רהיטים מעבר לים זוהי פרוצדורה לא כל כך פשוטה. אם אין לכם ניסיון או הבנה ביבוא מסין, תמצאו את עצמכם הולכים לאיבוד מהר מאוד. זוהי הסיבה שבגללה איתנו תוכלו לבצע את כל תהליך היבוא מההתחלה ועד הסוף בליווי אישי. נציג מטעמנו יהיה זה שיתקשר אל מול הספק וידאג כי הרהיטים החדשים יגיעו לארץ בהקדם האפשרי.

רוצה ליבא תכולת דירה מסין? הנה כמה טיפים

  1. חפש רהיטים באיכות גבוהה שישרתו אותך לאורך שנים.
  2. התמקד בפונקציונליות ועיצוב שמתאים לסגנון האישי שלך.
  3. בדוק את מדיניות ההחזרות והאחריות של היצרן למקרה של פגמים או בעיות.
  4. וודא שיש לך מקום אחסון מתאים עד שהמשלוח יגיע.
  5. תכנן היטב את התקנת והרכבת הרהיטים בבית.
  6. קנה כלים וציוד בסיסי להרכבה ותיקונים קלים בעצמך.
  7. ארגן חברים או בני משפחה לעזרה בפריקה והעברה של רהיטים כבדים.
  8. דאג לביטוח מתאים על המשלוח במקרה של נזק או אובדן.
  9. תכנן היטב את תקציב היבוא כולל מסים, מכס והובלה.
  10. שמור על קשר רציף עם נציג היצרן בסין לאורך התהליך.

טיפים שימושיים ליבוא רהיטים מסין

לא חייב להחליף את כל הריהוט בבית

בא לכם לבצע יבוא ריהוט מסין? עליכם לזכור כי אינכם מחויבים להחליף את כל הרהיטים בבית. ישנה אפשרות להחליף רק חלק מהרהיטים, בהתאם למה שבאמת צריך. יכול להיות שישנם רהיטים שמספקים את הסחורה, כאלה שתרצו לשמור מסיבות שונות.

המחיר של הרהיט מעיד על איכותו

אם כבר מבצעים יבוא רהיטים, עליכם לדעת כי המחיר יכול לספר לכם רבות על איכות הרהיט. ברגע שאתם מייבאים רהיט זול, המשמעות היא שהאיכות שלו תהיה בהתאם. עליכם לנסות למצוא את האיזון בין מחיר הוגן לבין איכות גבוהה שתביא איתה שקט לאורך זמן. 

שאלות נפוצות על יבוא רהיטים מסין

הסטנדרטים לבחירת ריהוט נשארים זהים בין אם אתם מייבאים אותו מחו"ל או רוכשים אותו כאן בארץ. בעת יבוא ריהוט מסין עליכם להתאים את הריהוט הנבחר לשאר הרהיטים בארץ. תיקחו את המידות הרצויות, כך הרהיט ישתלב כמו כפפה ליד אצלכם בבית, ללא שום קושי..
העלות של כל רהיט משתנה, בדיוק כפי שבארץ המחירים של הרהיטים אינם אחידים. תוכלו למצוא רהיטים במאות שקלים, בו בזמן ישנם כאלה באלפי שקלים. מה שבטוח זה שרכישת הרהיטים בסין תוזיל את העלות הכוללת בעשרות אחוזים בהשוואה לרכישה כאן בארץ.
אתם זקוקים לריהוט באופן דחוף? עליכם לקחת בחשבון כי יבוא ריהוט מסין לוקח זמן. אנו מדברים על מספר שבועות עד שהרהיטים יהיו כאן בארץ. לכן מה שנכון זה להיזכר מראש לבצע את הרכישה, אפילו להקדים תרופה למכה. אל תביאו את עצמכם למצב בו תאלצו לשלם כאן בארץ ביוקר על ריהוט לבית.

עוד דברים שנוכל לעזור לכם לייבא מסין

יבוא פרגולות מסין

יבוא פרגולה מסין

בא לכם לשבת בחצר הבית, אך השמש מונעת מכם לעשות זאת? בישראל מזג האוויר חם ברוב ימות השנה, לכן יהיה עליכם לחשוב כיצד תפתרו את הבעיה הזו. הפתרון הנכון ברוב המקרים יהיה התקנת פרגולה איכותית, כזו שתביא לצל בכל שעות היממה. אם ברצונכם להתקין פרגולה, מוטב כי תכירו את האפשרות של יבוא פרגולה מסין.

קרא עוד »
יבוא כלים סניטריים מסין

יבוא כלים סניטריים מסין

מתכננים שיפוץ כולל בחדרי האמבטיה והשירותים? על מנת להשיג תוצאה טובה מחובתכם להחליף את הכלים הסניטריים הנמצאים בהם. יבוא כלים סניטריים מסין זוהי בחירה מצוינת שמביאה איתה יתרונות רבים. מה תרוויחו אם תחליטו לייבא את הכלים הסניטריים מסין? הינה כל מה שאתם צריכים לדעת על האפשרות הספציפית הזו.

קרא עוד »
יבוא חומרי בניין מסין

יבוא חומרי בניין מסין

עם חומרי בניין איכותיים ומגוונים ניתן יהיה לבנות כמעט כל מה שעולה לכם לראש. עוד לפני שתבחרו קבלן לביצוע העבודה, יהיה עליכם להעמיד לרשותו חומרי גלם מתאימים. במקום לרכוש חומרי בניין במחירים מופקעים כאן בארץ, באפשרותכם להתחיל לבצע יבוא חומרי בניין מסין. בחירה שמביאה איתה עלויות הגיוניות ואיכות ללא פשרות.

קרא עוד »
יבוא ריהוט גן מסין

יבוא ריהוט גן מסין

תוהים לעצמכם כיצד תוכלו להפוך את הגינה לפנינה של הבית? על ידי החלפת הרהיטים הישנים ברהיטים חדשים ניתן יהיה להביא לשינוי מרענן. הרהיטים בגינה נשחקים עם הזמן, חובה להחליפם אחת לכמה שנים. במקום לרכוש ריהוט גן במחירים מופקעים כאן בישראל, ניתן לבצע יבוא ריהוט גן מסין.

קרא עוד »
יבוא אלומיניום מסין

יבוא אלומיניום מסין

אלומיניום הינו אחד מחומרי הגלם השימושיים ביותר בענף הבנייה בארץ ובעולם. נדיר מאוד לשמוע על פרויקט בניה שלא עושים בו שימוש כזה או אחר בחומר הגלם הזה. על מנת לחסוך בעלויות הבנייה ישנה אפשרות לבצע יבוא אלומיניום מסין בקלות רבה. זוהי הדרך הטובה ביותר לשמור על סטנדרט בנייה גבוה, אך בו בזמן להוריד את ההוצאות השוטפות.

קרא עוד »
יבוא דלתות מסין

יבוא דלתות מסין

בעת בניית בית חדש או בעת שיפוץ דירה קיימת יהיה עליכם להקפיד על סטנדרט גבוה. אך בשל העלויות הגבוהות בארץ, לא מן הנמנע שתמצאו את עצמכם מתפשרים. דלת הכניסה לבית אמורה להשרות רושם ראשוני חיובי על האורחים שמגיעים לבקר. דלתות הפנים בחדרים השונים צריכות לקחת את עיצוב הפנים צעד אחד קדימה. יבוא דלתות מסין הוא הפתרון האולטימטיבי לכל מי שמחפש לחסוך ולהרוויח.

קרא עוד »
יבוא גופי תאורה מסין

יבוא תאורה מסין

מה הדבר העיקרי שמבחינים בו בעת הגעה לבית חדש? התשובה היא כמובן גופי התאורה. הם אלה שמכניסים אור אל תוך הבית, אך גם הופכים אותו להיות מיוחד ושונה. האופציה של יבוא תאורה מסין טרפה את כל הקלפים, ומאפשרת לכם לעצב את הבית כיד המלך.

קרא עוד »
יבוא חדרי שינה מסין

יבוא חדרי שינה מסין

אחרי יום עבודה עמוס עם המון סידורים, אין דבר יותר מנחם מאשר להיכנס לחדר השינה. מהסיבה הזו, אנו מציעים לכם לא להתפשר בעת בחירת חדר השינה המושלם לכם. יבוא חדרי שינה מסין זוהי אופציה מעולה למי שאינו רוצה לשלם ביוקר, אך גם אינו מעוניין להתפשר. מה אתם צריכים לדעת על האפשרות הזו? ריכזנו לכם את כל האינפורמציה במקום אחד.

קרא עוד »

תפריט נגישות

רוצים להתייעץ איתנו? נשמח לחזור אליכם בהקדם!