יבוא אלומיניום מסין

אלומיניום הינו אחד מחומרי הגלם השימושיים ביותר בענף הבנייה בארץ ובעולם. נדיר מאוד לשמוע על פרויקט בניה שלא עושים בו שימוש כזה או אחר בחומר הגלם הזה. על מנת לחסוך בעלויות הבנייה ישנה אפשרות לבצע יבוא אלומיניום מסין בקלות רבה. זוהי הדרך הטובה ביותר לשמור על סטנדרט בנייה גבוה, אך בו בזמן להוריד את ההוצאות השוטפות.
יבוא אלומיניום מסין

רוצים להתייעץ איתנו? נשמח לחזור אליכם בהקדם!

למה מחיר האלומיניום בישראל כה גבוה?

כל מי שמתעסק עם בנייה יודע כי האלומיניום הוא חומר גלם מאוד יקר בהשוואה לחומרי גלם אחרים. הסיבה שבגללה עלויות האלומיניום בישראל גבוהות היא היעדר תחרות בין החברות השונות. נכון להיום קיימות בישראל ארבע חברות שמייצרות רהיטים ומוצרי אלומיניום. זוהי הסיבה שבגללה לכל אחת מהחברות הללו יש את היכולת לדרוש מחירים לא פרופורציונאליים. יבוא אלומיניום מסין נועד בראש ובראשונה כדי להוריד את עלויות הרכישה עד המינימום האפשרי. בסין בשונה בישראל התחרות ענפה, יש המון חברות שמתחרות זו בזו – והמחירים תחרותיים.

יבוא אלומיניום מסין – האם האיכות נפגעת?

ישנה מחשבה כי בשל הצורך לייבא אלומיניום מסין, האיכות של חומר הגלם תיפגע. הגיע הזמן לשים את הדברים על השולחן, האיכות נשארת בדיוק אותה האיכות. האלומיניום שמיוצר בסין הוא בדיוק אותו האלומיניום שהחברות מוכרות כאן בישראל. אין סיבה שינסו למכור לכם סיסמאות שישכנעו אתכם להמשיך לשלם ביוקר על רכישת אלומיניום. מבחינתכם תוכלו לשמור על סטנדרט איכות גבוה, אך גם להביא מחירים יותר תחרותיים. הלקוחות שירכשו מכם מוצרי אלומיניום ידעו כי הם אינם צריכים להכניס את היד עמוק אל תוך הכיס.

חיסכון של עשרות אחוזים ברכישה בודדת!

מעבר לעובדה כי האיכות נותרת בדיוק אותה האיכות, אי אפשר להתעלם מהחיסכון המשמעותי. אנו לא מדברים על חיסכון של עשרות שקלים, אחרת כולם היו ממשיכים לרכוש בארץ. החיסכון יכול להגיע לאלפי שקלים בכל רכישה שתעשו, כך שההחלטה יכולה להיות קריטית. החיסכון דרך יבוא אלומיניום מסין יכול להסתכם ב-50 אחוזים בהשוואה למחיר המקורי. למה שתמשיכו לקנות אלומיניום כאן בארץ במחירים מופקעים? היום כאשר היבוא מסין אינו מסובך ומורכב, כל אחד יכול לעשות זאת. בין אם תרצו לרכוש מוצרי אלומיניום לבית שתבנו או לעסק שאותו הינכם מקימים. 

יבוא חלונות אלומיניום מסין עם חברה מקצועית

אינכם יודעים מה אתם צריכים לעשות כדי לייבא אלומיניום מסין? אנו מבינים את החשש הטבעי, בכל זאת מדובר על צעד שלא עשיתם כמותו בעבר. כדי שתוכלו לעשות את הצעד הזה, ניתן לעבוד עם חברות מקצועיות ומיומנות. חברות יבוא חלונות אלומיניום מסין יספקו לכם ליווי אישי לכל אורך התהליך עד להגעת המוצרים לארץ. מצד אחד תוכלו לייבא מוצרים מוכנים מסין, כאלה שניתן לשווק אותם ישירות לצרכן. מצד שני ניתן יהיה לרכוש את חומר הגלם עצמו על מנת לייצר כאן בארץ את המוצרים בהתאמה אישית.

טיפים שימושיים ליבוא אלומיניום מסין

תבחנו היטב את העלות הסופית

יבוא אלומיניום מסין יהיה משתלם כל עוד אתם לוקחים בחשבון את כל המשתנים. בשונה מהתשלום לספקים בארץ, בעת יבוא מוצרים מסין נכנסים עוד אלמנטים לתמונה. חשוב שתבינו מראש מהי העלות הסופית שאותה תשלמו על יבוא האלומיניום לארץ. זוהי הדרך היחידה באמצעותה תוכלו לדעת כי ההחלטה הייתה כדאית כלכלית. 

ביטוח הסחורה טרם היבוא

הזמנתם אלומיניום וברצונכם לייבא אותו לסין? תזכרו כי מהרגע שהמשלוח יוצא מסין, האחריות עליו עוברת ישירות לידיים שלכם. ישנה חשיבות גבוהה לבטח את תכולת המשלוח כדי להימנע מהפסדים כספיים אפשריים. חברת יבוא אלומיניום מסין תדאג לבצע את כל הדברים הללו בשבילכם. זוהי הסיבה שבגללה המון בעלי עסקים מעדיפים לייבא עם חברות יבוא מקצועיות.

שאלות נפוצות על יבוא אלומיניום מסין

ישנה אפשרות לבקר בסין על מנת להכיר את המפעלים ואת הספקים מהם תבצעו את הרכישה. אך כל עוד אתם עובדים על חברות המספקות יבוא חלונות אלומיניום מסין, אין חובה לבקר בסין. הנציגים של החברה הם אלה שעושים את כל העבודה הנדרשת בסין, אתם תוכלו לחכות בארץ לקבלת כל הרשמים.
בין אם תבצעו יבוא חלונות אלומיניום מסין או כל מוצר אחר עליכם להתאזר בסבלנות. התהליך כולו אינו נמשך זמן רב, אך יכולות להיות מהמורות לא צפויות. כל עוד תעבדו עם חברה מנוסה שמכירה את תהליך היבוא מסין, לא אמורות להתעורר בעיות. תמצאו את עצמכם מקבלים את המוצרים כעבור שבועות בודדים בלבד.
אינכם מחויבים לעבוד עם חברה המספקת שירותי יבוא אלומיניום מסין. ישנם בעלי עסקים שעושים את פעולות היבוא בעצמם, בהתאם לשיקול דעתם האישי. אך עליכם לקחת בחשבון כי כל הפרוצדורה הזו יכולה להיות מבלבלת ולא פשוטה. יבוא מוצרי אלומיניום מסין עם חברה מקצועית יחסוך לכם זמן, כסף וטרחה.

עוד דברים שנוכל לעזור לכם לייבא מסין

יבוא מטבח חוץ מסין

יבוא מטבח חוץ מסין

מטבחי חוץ הפכו להיות פופולאריים מאוד בבתים רבים, הם מהווים פתרון קל ונוח לשדרוג הגינה. מצד אחד תוכלו לבשל מחוץ לבית, מבלי ללכלך את החלק הפנימי. מצד שני תהיה לכם אפשרות להוסיף לגינה אלמנט נוסף, כזה שאף אחד לא יכול להישאר אדיש אליו. יבוא מטבח חוץ מסין זוהי הבחירה המנצחת לכל מי שעל הדרך רוצה גם לחסוך.

קרא עוד »
יבוא חדרי שינה מסין

יבוא חדרי שינה מסין

אחרי יום עבודה עמוס עם המון סידורים, אין דבר יותר מנחם מאשר להיכנס לחדר השינה. מהסיבה הזו, אנו מציעים לכם לא להתפשר בעת בחירת חדר השינה המושלם לכם. יבוא חדרי שינה מסין זוהי אופציה מעולה למי שאינו רוצה לשלם ביוקר, אך גם אינו מעוניין להתפשר. מה אתם צריכים לדעת על האפשרות הזו? ריכזנו לכם את כל האינפורמציה במקום אחד.

קרא עוד »
יבוא כלים סניטריים מסין

יבוא כלים סניטריים מסין

מתכננים שיפוץ כולל בחדרי האמבטיה והשירותים? על מנת להשיג תוצאה טובה מחובתכם להחליף את הכלים הסניטריים הנמצאים בהם. יבוא כלים סניטריים מסין זוהי בחירה מצוינת שמביאה איתה יתרונות רבים. מה תרוויחו אם תחליטו לייבא את הכלים הסניטריים מסין? הינה כל מה שאתם צריכים לדעת על האפשרות הספציפית הזו.

קרא עוד »
יבוא גופי תאורה מסין

יבוא תאורה מסין

מה הדבר העיקרי שמבחינים בו בעת הגעה לבית חדש? התשובה היא כמובן גופי התאורה. הם אלה שמכניסים אור אל תוך הבית, אך גם הופכים אותו להיות מיוחד ושונה. האופציה של יבוא תאורה מסין טרפה את כל הקלפים, ומאפשרת לכם לעצב את הבית כיד המלך.

קרא עוד »
יבוא דלתות מסין

יבוא דלתות מסין

בעת בניית בית חדש או בעת שיפוץ דירה קיימת יהיה עליכם להקפיד על סטנדרט גבוה. אך בשל העלויות הגבוהות בארץ, לא מן הנמנע שתמצאו את עצמכם מתפשרים. דלת הכניסה לבית אמורה להשרות רושם ראשוני חיובי על האורחים שמגיעים לבקר. דלתות הפנים בחדרים השונים צריכות לקחת את עיצוב הפנים צעד אחד קדימה. יבוא דלתות מסין הוא הפתרון האולטימטיבי לכל מי שמחפש לחסוך ולהרוויח.

קרא עוד »
יבוא שיש מסין

יבוא שיש מסין

כל אחד יכול להתחיל לייבא שיש מסין, ולהנות ממבחר ענק של אופציות ואפשרויות. יבוא שיש מסין מאפשר לכם לבנות את בית החלומות שלכם, כזה שיענה בדיוק לכל הדרישות שלכם. זה הזמן להבין כיצד תוכלו לייבא שיש מסין כמו אלופים בלי לשבור את הראש.

קרא עוד »
יבוא חומרי בניין מסין

יבוא חומרי בניין מסין

עם חומרי בניין איכותיים ומגוונים ניתן יהיה לבנות כמעט כל מה שעולה לכם לראש. עוד לפני שתבחרו קבלן לביצוע העבודה, יהיה עליכם להעמיד לרשותו חומרי גלם מתאימים. במקום לרכוש חומרי בניין במחירים מופקעים כאן בארץ, באפשרותכם להתחיל לבצע יבוא חומרי בניין מסין. בחירה שמביאה איתה עלויות הגיוניות ואיכות ללא פשרות.

קרא עוד »
יבוא פרגולות מסין

יבוא פרגולה מסין

בא לכם לשבת בחצר הבית, אך השמש מונעת מכם לעשות זאת? בישראל מזג האוויר חם ברוב ימות השנה, לכן יהיה עליכם לחשוב כיצד תפתרו את הבעיה הזו. הפתרון הנכון ברוב המקרים יהיה התקנת פרגולה איכותית, כזו שתביא לצל בכל שעות היממה. אם ברצונכם להתקין פרגולה, מוטב כי תכירו את האפשרות של יבוא פרגולה מסין.

קרא עוד »

תפריט נגישות

רוצים להתייעץ איתנו? נשמח לחזור אליכם בהקדם!