יבוא בית מוכן מסין

מעוניינים לבנות בית חדש ולרהט אותו כיד המלך? הגיע הזמן לשפץ את הבית הישן אשר ברשותכם? יבוא בית מוכן מסין יכולה להיות בחירה שתחסוך לכם המון כסף. כולנו מודעים לעובדה כי יוקר המחייה בישראל אינו פרופורציונלי, הגיע הזמן שתתחילו לחסוך כסף. את אותם המוצרים שהייתם רוכשים כאן בארץ, תוכלו לרכוש מסין בחיסכון אדיר.
יבוא בית מוכן מסין

רוצים להתייעץ איתנו? נשמח לחזור אליכם בהקדם!

למה לבצע יבוא בית מוכן מסין?

אנו מבינים את החששות, אף אחד לא ירצה לדעת כי הבחירה שהוא עשה אינה תהיה מוצלחת. אך במבחן התוצאה ניתן לראות כי כל מי שייבא בית מוכן מסין הרוויח בענק. השיקול המרכזי שיניע אתכם לבצע הזמנה של רהיטים ומוצרים לבית מסין יהיה השיקול הכלכלי. ברגע שהמוצרים לבית יעלו לכם פחות, אין סיבה שתתפשרו על איכותם. מה שככל הנראה היה קורה אילולא הייתם מבצעים את הרכישה כאן בארץ. עם חברה המציעה שירותי יבוא מוצרים לבית מסין, כל התהליך יהפוך להיות ידידותי במיוחד.

יבוא בתים מוכנים – אינכם צריכים להיות מומחים

חוששים להתחיל תהליך של יבוא בית מוכן מסין כי לא התנסיתם בתחום? אנו יכולים להבין את החששות שלכם, בכל זאת מדובר על משהו לא מוכר. עם זאת עליכם להבין כי אין מה להיכנס ללחץ, אף אחד לא צריך להיות מומחה ביבוא מסין. כל מה שאתם צריכים לעשות זה לחפש את החברה שתלווה אתכם לאורך הדרך. החברה תהיה זו שאחראית לבצע את כל הפעולות מול הספקים בסין, בו בזמן היא גם תדאג לכל הבירוקרטיה. אתם מצידכם תוכלו לקצור את הפירות, ולדעת כי חסכתם סכומים אדירים.

חסכתם כסף? תוכלו לרכוש מוצרים נוספים

הסיבה שבגללה אנו מציעים לבצע יבוא בית מוכן מסין היא הרצון הטבעי לחסוך בכסף. אם יש לכם תקציב מוגדר לרכישת מוצרים לבית, תזכרו כי כל חיסכון כספי יאפשר גמישות רבה. את הכסף שחסכתם על רכישת המוצרים, ניתן יהיה להשקיע ברכישת מוצרים נוספים. בין רגע תראו איך הבית החדש או המשופץ הופכים להיות מלאים בכל טוב. המציאות תהיה טובה בהרבה לעומת הדמיון, הרי לא חשבתם שתוכלו לחסוך כל כך הרבה. לא סתם כל מי שבונה בית בסכומים גבוהים ינסה לחסוך בהוצאות על ידי יבוא מסין.

בתים מוכנים להזמנה – עם המומחים בתחום

הגעתם להחלטה כי חובה עליכם לייבא את המוצרים לבית מסין? אין שום בעיה, רק נותר לכם למצוא את המומחים בתחום. חברת יבוא מסין שתהפוך את כל התהליך ואת כל הפרוצדורה לפשוטים פי כמה. במקום שאתם תתעסקו עם הספקים או תמצאו את המוצרים, יש מי שעושה זאת עבורכם. אתם מבחינתכם רק תקבלו את המחמאות על כמה שהבית שלכם יפה ומרשים לעומק בתים אחרים. עם היבוא מסין תראו כי אתם יכולים להביא לארץ מוצרים לבית שלא נמצאים בבתים דומים.

בתים מוכנים מחירים

בתים מוכנים מראש הם בתים אשר נבנים במפעל ייצור מוכן מראש ולאחר מכן מיובאים ומורכבים באתר הבנייה. יתרונותיהם העיקריים הם חיסכון בעלויות בנייה, תהליך בנייה מהיר יותר ואיכות בנייה טובה יותר. בתים אלו נפוצים מאוד כיום ברחבי העולם ומיוצרים מחומרים שונים כגון עץ, בטון טרומי ופלדה.

כאמור, יבוא בתים מוכנים מסין הפך נפוץ ביותר בשנים האחרונות. הסיבות העיקריות לכך הן מחיר נמוך יותר בהשוואה לייצור מקומי, כוח אדם זול יחסית בסין ויכולות ייצור מפותחות. עם זאת, ישנם גם חסרונות ליבוא מסין, בעיקר עלויות הובלה גבוהות, פערי תרבות וסטנדרטים שונים של בנייה.

מחיר בית מוכן מראש מורכב ממספר רב של גורמים: חומרי הגלם שממנו עשוי הבית, גודל הבית, איכות העבודה והחומרים, משך ומורכבות הרכבת הבית, עלויות הובלה ממדינת הייצור ועוד. במקרה של יבוא בתים מסין, גם שער החליפין של המטבעות משפיע רבות על המחיר הסופי.

על פי מחקרים שנערכו, מחיר בית מוכן סטנדרטי המיובא מסין נע בין 500-1500 דולר למ"ר. המחיר הסופי תלוי במידה רבה באיכות חומרי הגלם, ברמת הגימור של הבית ובעלויות המשלוח. לשם השוואה, מחיר בית מוכן מקומי באיכות דומה יכול להגיע גם ל-2000 דולר למ"ר, כך שהחיסכון ביבוא מסין הוא משמעותי.

להלן טבלת השוואה בין גורמים המשפיעים על מחיר בית מוכן מקומי לעומת כזה המיובא מסין:

גורם משפיע על המחיר בית מוכן מקומי בית מוכן מיובא מסין
עלות חומרי גלם גבוהה יחסית נמוכה
עלות כח אדם גבוהה נמוכה מאוד
הובלה ומכס נמוכות גבוהות יחסית
איכות בנייה טובה בדרך כלל משתנה, יש לבדוק היטב
רמת גימור ועיצוב פנים גבוהה בדרך כלל משתנה
זמן אספקה והרכבה קצר יחסית ארוך, תלוי מרחק

כפי שניתן לראות מהטבלה, ישנם יתרונות וחסרונות לכל אפשרות ויש לשקול אותם בעת קבלת ההחלטה היכן לייצר/לשנע את הבית המוכן. המחיר הסופי מושפע ממכלול גורמים אלו וניתן לחסוך עלויות משמעותיות על ידי יבוא מסין, אך יש להקפיד על בדיקות איכות קפדניות.

טיפים שימושיים ליבוא בית מוכן מסין

תתכננו היטב את לוחות הזמנים

מתי תרצו שהמוצרים שהזמנתם יגיעו לארץ? זוהי שאלה שאמורה להעסיק אתכם לאורך הדרך. אם אתם מייבאים את המוצרים בעצמכם, חובה עליכם להיות עם האצבע על הדופק בכל הנוגע ללוחות הזמנים. יבוא בית מוכן מסין מחייב אתכם לדאוג כי המוצרים יגיעו בטיימינג הנכון, כזה שלא יגרום לכם ללכת לאיבוד.

תחפשו את הספק האידיאלי

בסין קיימים מאות רבות של ספקים שמוכנים לספק לכם מוצרים לבית החדש או המשופץ. אתם מבחינתכם אמורים לבחור את האיש הנכון לביצוע המשימה, זה שתסמכו עליו בעיניים עצומות. חברת יבוא בית מוכן מסין תדאג לקשר אתכם ישירות לאיש הנכון לביצוע המשימה. אך אם אינכם עובדים עם חברת יבוא, תדאגו למצוא את האדם הנכון שיספק את מבוקשכם.

שאלות נפוצות על יבוא בית מוכן מסין

הסיבה המרכזית שבגינה אנשים בוחרים לייבא בית מוכן מסין היא הסיבה הכספית. מדובר על חיסכון של עשרות או מאות אלפי שקלים בשקלול של כל המשתנים השונים. בארץ העלות של המוצרים לבית תהיה גבוהה, לעיתים היא לא תשקף את איכות המוצרים. לכן אנו מציעים לכם לבחון את האפשרות הזו ביתר שאת.
יש כאלה שמייבאים מסין באופן עצמאי, כל אחד צריך לעשות את השיקולים הנכונים עבורו. אך יבוא בית מוכן מסין עם חברה מנוסה יחסוך לכם בירוקרטיה והמון בעיות במעלה הדרך. החברה המיומנת יודעת איך להתנהל מול הספקים בסין, וכיצד לצלוח את כל המהמורות כאן בארץ.
תכנון נכון של לוח הזמנים יאפשר לכם להיכנס לבית החדש כאשר כל המוצרים כבר נמצאים בתוכו. לרוב כל המוצרים מגיעים לארץ תוך מספר שבועות מרגע הזמנתם דרך הספק. עם זאת גם ההתנהלות אל מול הספק ובחירת המוצרים עשויה לקחת זמן. אנו מציעים לכם לפנות כמה חודשים עד שהמוצרים כבר יהיו כאן בארץ מוכנים לשימוש.

עוד דברים שנוכל לעזור לכם לייבא מסין

יבוא בריכות מסין

יבוא בריכות מסין

בישראל מזג האוויר חם ברוב ימות השנה, מה שאומר שיהיה עליכם למצוא פתרון הולם. גם אם תדלקו את המזגן בבית, אין זה אומר שמצאתם את הפתרון המושלם. הדרך האידיאלית להתמודד עם החום תהיה לבנות בריכה בבית, אליה תוכלו להיכנס בכל ימות השנה. הבעיה עם בניית בריכות הינה העלות הכספית, עם יבוא בריכות מסין הכל יכול להשתנות.

קרא עוד »
יבוא רהיטים מסין

יבוא רהיטים מסין

בא לכם לשדרג את הבית? אינכם צריכים לעשות שיפוץ כולל כדי לשפר את הנראות החיצונית. על מנת שתוכלו להפוך את הבית לשונה ומיוחד, כל מה שיהיה עליכם לעשות זה להחליף בו את הריהוט. העלות של הרהיטים בארץ גורמת לכם להימנע מהאפשרות הזו? יבוא רהיטים מסין זוהי הבחירה הנכונה בשבילכם.

קרא עוד »
יבוא גופי תאורה מסין

יבוא תאורה מסין

מה הדבר העיקרי שמבחינים בו בעת הגעה לבית חדש? התשובה היא כמובן גופי התאורה. הם אלה שמכניסים אור אל תוך הבית, אך גם הופכים אותו להיות מיוחד ושונה. האופציה של יבוא תאורה מסין טרפה את כל הקלפים, ומאפשרת לכם לעצב את הבית כיד המלך.

קרא עוד »
יבוא אלומיניום מסין

יבוא אלומיניום מסין

אלומיניום הינו אחד מחומרי הגלם השימושיים ביותר בענף הבנייה בארץ ובעולם. נדיר מאוד לשמוע על פרויקט בניה שלא עושים בו שימוש כזה או אחר בחומר הגלם הזה. על מנת לחסוך בעלויות הבנייה ישנה אפשרות לבצע יבוא אלומיניום מסין בקלות רבה. זוהי הדרך הטובה ביותר לשמור על סטנדרט בנייה גבוה, אך בו בזמן להוריד את ההוצאות השוטפות.

קרא עוד »
יבוא קרמיקה מסין

יבוא ריצוף מסין

הגיע הזמן לשפץ את הבית הישן, אין מנוס מאשר להחליף את הריצוף המיושן שקיים בו. נמצאים בעיצומו של תהליך בניית בית חדש, הריצוף הוא הפרמטר שעושה את כל ההבדל. במקום לרכוש ריצוף בארץ ניתן לבצע יבוא ריצוף מסין, ועל הדרך להנות מיתרונות רבים.

קרא עוד »
יבוא חומרי בניין מסין

יבוא חומרי בניין מסין

עם חומרי בניין איכותיים ומגוונים ניתן יהיה לבנות כמעט כל מה שעולה לכם לראש. עוד לפני שתבחרו קבלן לביצוע העבודה, יהיה עליכם להעמיד לרשותו חומרי גלם מתאימים. במקום לרכוש חומרי בניין במחירים מופקעים כאן בארץ, באפשרותכם להתחיל לבצע יבוא חומרי בניין מסין. בחירה שמביאה איתה עלויות הגיוניות ואיכות ללא פשרות.

קרא עוד »
יבוא מטבח חוץ מסין

יבוא מטבח חוץ מסין

מטבחי חוץ הפכו להיות פופולאריים מאוד בבתים רבים, הם מהווים פתרון קל ונוח לשדרוג הגינה. מצד אחד תוכלו לבשל מחוץ לבית, מבלי ללכלך את החלק הפנימי. מצד שני תהיה לכם אפשרות להוסיף לגינה אלמנט נוסף, כזה שאף אחד לא יכול להישאר אדיש אליו. יבוא מטבח חוץ מסין זוהי הבחירה המנצחת לכל מי שעל הדרך רוצה גם לחסוך.

קרא עוד »
יבוא חדרי שינה מסין

יבוא חדרי שינה מסין

אחרי יום עבודה עמוס עם המון סידורים, אין דבר יותר מנחם מאשר להיכנס לחדר השינה. מהסיבה הזו, אנו מציעים לכם לא להתפשר בעת בחירת חדר השינה המושלם לכם. יבוא חדרי שינה מסין זוהי אופציה מעולה למי שאינו רוצה לשלם ביוקר, אך גם אינו מעוניין להתפשר. מה אתם צריכים לדעת על האפשרות הזו? ריכזנו לכם את כל האינפורמציה במקום אחד.

קרא עוד »

תפריט נגישות

רוצים להתייעץ איתנו? נשמח לחזור אליכם בהקדם!